24.03.2015 Трускавець Розмір шрифту: [+] [-]

Як себе рекламує Трускавець

Аби про Трускавець більше знали, управління розвитку курорту Трускавецької міської ради активно популяризує можливості відпочинку та рекреації нашого міста. Адже, не рекламуючи своє, уступаєш дорогу конкурентам – в управлінні розвитку курорту це правило знають добре. Так минулого тижня на телеканалі «1+1» п’ять днів поспіль у передачі «Мій путівник» транслювали сюжети про Трускавець. Акцент було зроблено не лише на оздоровленні унікальною «Нафтусею», але й на можливостях цікаво провести дозвілля: йшлося про відпочинкові комплекси, spa-центри, ресторани, розважальні заклади, екскурсійні маршрути. Про це повідомила начальник управління розвитку курорту у Трускавецькій міській раді Тетяна Гергель. У такий спосіб, зазначила вона, ми намагаємося розширити цільову аудиторію туристів, пропонуючи не лише лікування, а й змістовний та корисний відпочинок. З цією ж метою промоційні статті про Трускавець з’явилися у кількох популярних виданнях: «Аргументы и факты», «Мир детства и чудес», «Метро», «Теленеделя», «ТV парк», тираж яких сягає мільйона примірників. Та на цьому увага медійників до Трускавця не вичерпується. Незабаром очікується ще один прес-тур до міста-курорту. Цього разу приїде група з телеканалу «Київ» для зйомок телепередачі «Мандрівки містом». Також будуть журналісти з телеканалу «Тоніс» та з таких друкованих видань, як «Сегодня» та «Демократична Україна». 

-Такі заходи необхідно робити щомісяця, - переконана начальник управління розвитку курорту Тетяна Гергель, - бо люди самі не приїдуть до Трускавця. Потрібно постійно нагадувати про себе в пресі, на телебаченні, бо інакше ми втратимо своїх відпочивальників. Адже зараз конкуренція на ринку рекреаційно-оздоровчих послуг є надзвичайно потужною. 

10923272_1566281913620928_1370929582826640939_n.jpg

11076803_1565283763720743_1033244720470304334_o.jpg

tru.jpg

Социальные комментарии Cackle