Як досягти успіху керівникам-початківцям

13.05.2016 Розмір шрифту: [+] [-]
Як досягти успіху керівникам-початківцям

Уявімо ситуацію: ви – дуже амбіційний менеджер, якого щойно підвищили до рівня керівника. На плечі одразу звалюються безліч нових завдань, обов’язків і питань. Крім того, важко витримати неймовірне нервове навантаження. Вам треба буде нести на своїх плечах велику відповідальність і постійну взаємодію з людьми. Тепер ви знаходитесь "між двох вогнів": з одного боку тисне власне керівництво, з іншого – підлеглі. На перший погляд дії новоспечених керівників можуть здаватися доволі хаотичними, бо вони роблять багато помилок. Мета цієї статті – створити простий і конкретний план, який допоможе спрямувати вашу нестримну енергію та ентузіазм в конструктивне русло.

Ми пропонуємо 10 фундаментальних правил, які допоможуть звичайному менеджеру стати успішним керівником.

1. Знайте свою справу

Це найголовніше правило. Так би мовити, кістяк всієї справи. Є директори, які не мають чіткого розуміння того, чим вони займаються, – це прекрасний рецепт, щоб отримати якомога більше проблем. Обізнаність у всіх тонкощах свого бізнесу дає можливість направити енергію туди, куди дійсно потрібно – на керування іншими.

2. Дізнайтесь більше інформації про своїх підлеглих

Це базова необхідність, про яку дуже часто забувають. Якщо ви хочете побудувати продуктивну і злагоджену команду, потрібні зв’язок і довіра між людьми. Якщо ви хочете мати можливість мотивувати підлеглих – знати, на які речі вони реагують і що їм потрібно, – спочатку мусите зрозуміти їх.

3. Станьте відкритим і комунікабельним

Банально, але правда. Немає жодного хорошого керівника, який би не був хорошим співрозмовником. Ви маєте навчитися не тільки керувати людьми, а й приймати від них відвертий зворотній зв’язок. Директор, який не любить спілкуватися зі своїми підлеглими, скоріш за все, дуже скоро розчарується і зненавидить процес керування кимось. Та й навряд чи він зможе вправно це робити.

4. Переконайтесь, що завдання, які ви роздаєте, об’єктивні, зрозумілі та під силу вашим співробітникам

Добре сформульовані розпорядження – найліпший друг керівника-початківця. Це дійсно дуже важливо. Для директора-початківця (та й для досвідченого теж) чіткі завдання – запорука успіху, досягнення цілей та продуктивної роботи усієї команди. Вони допомагають позбавитися суб’єктивності та емоцій і йти більш раціональним шляхом. Більшість успішних керівників не шкодують часу на встановлення чітких задач для своїх підлеглих.

5. Навчіться вирішувати конфлікти

З перших днів на посаді керівника ви будете мати справу із конфліктними ситуаціями. Набагато ліпше в таких випадках не прориватися із боєм, а вирішувати все чесним і дипломатичним шляхом. Хороший керівник вміє обернути будь-яку суперечливу ситуацію на свою користь.

6. Працюйте над звітністю

Дослідження показали, що більшість директорів, навіть досвідчених, не дуже добре справляються зі звітністю. Вам потрібно виділити працівника, чиїм головним завданням будуть звіти. Це одне із основних правил хорошого менеджера. Якщо ви не маєте людини, яка забезпечить вас чіткою і прозорою звітністю, існує дуже велика ймовірність того, що ви ніколи не досягнете бажаного результату.

7. Будьте чесними

Чесність – це одна з найцінніших якостей хорошого керівника. Насправді, дуже часто зустрічаються менеджери, які доводять до співробітників неправдиву інформацію для досягнення особистих цілей. При цьому вони наївно вважають, що працівники про це не дізнаються. Не робіть подібних помилок. Запам’ятайте, що люди працюватимуть набагато старанніше для того, кому вони дійсно довіряють. 

8. Не забувайте про професійний розвиток співробітників

Над цим треба працювати постійно. В той час як ви чекаєте продуктивної роботи від підлеглих для успішного розвитку власної кар’єри, вони чекають, що ви так само потурбуєтесь і про їхнє професійне зростання. Не ігноруйте цей обов’язок будь-якого керівника, і ваші співробітники віддячать вам продуктивною і відданою працею.

9. Не бійтеся попросити про допомогу

Не треба соромитись попросити про допомогу, якщо ви ще не знаєте, як правильно вчинити у складній ситуації. Коли ви працюєте у великій компанії, допомога завжди поруч. Не бійтесь зателефонувати в HR-відділ, або своєму керівництву, або колегам і друзям, яким ви довіряєте. Іноді для вирішення непростого завдання потрібен сторонній погляд і свіжа ідея.

10. Заохочуйте працівників власним прикладом

Це останній за номером, але не за значенням пункт. Найкращий спосіб завоювати відданість підлеглих – це грати за однаковими правилами. Демонструйте те, що ви від них вимагаєте, власним прикладом. Якщо ви покажете, що ви самі це вмієте, то одразу ж завоюєте їхню повагу і станете керівником, за яким люди охоче слідуватимуть.
 

Социальные комментарии Cackle